fredag 6. april 2018

Fredag. Fridag.

Fredag. Fridag. Frukost i sakte tempo, det er det som passar best for meg.

Igår var vi konsert med mykje jazz- og litteraturerfaring. Veldig bra!


John Pål Inderberg,  Jan Erik Vold og Bjørn Alterhaug.


Etter frukost: Skitur. Klabb og babb under skia først, så drømmeføre.  Eg gjekk og gjekk. Tilslutt måtte eg heim. Byrjar lure på kva eg skal når skiføret er borte...



Eg har sitte i sofaen og lesebok. Krimboka eg les er så skummel at eg berre les i dagslys... men no nærmar eg meg slutten. Etterpå skal vi ut og ete.


Blomster på duk og blomster i vase. Rosene var kjøpt til påske, står fint enno! Nysnø og sol og aprillys,  det er så fint!


Resten av helga skal vi ordne båt. Krysser fingrane for varmare vær og opphaldsvær. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar