søndag 31. desember 2017

Årets siste skitur

Kaldt. Men for eit lys! Og fine løyper.  Godt selskap. Mykje folk på parkeringsplassen,  men skogen var stille!



Det har vore mange fine skiturer i desember. Å kjøpe nye ski var lurt (sjøl om det kjentes litt dyrt) ski med faste fellar gjer det  veldig enkelt å kome seg ut, det er berre å ta dei med,  så er eg klar.

Men no er det nyttårsaften.  Eg må gjere nokre førebuingar og etterkvart pynte meg.
Godt nytt år til deg som les! Eg veit jo ikkje kven alle er, men eg håpar kvelden blir fin og at 2018 nlir eit godt år  for DEG.

3 kommentarer:

  1. Du er flinkere enn meg på ski, diskuterte disse faste fellene og er spent på din erfaring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fornøyd med skia. Særlig nå det er +/- null grader og vanskelig å smøre. Jeg er ikke glad i å smøre, uansett, så det å baret unne ra skia ut og så gå er fantastisk! Noen syns det er dårlig glid, det er det kanskje, men ned min rygg er det viktigere å være stø og trygg. Uansett ikke en villmann i nedoverbakker!

      Slett
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    SvarSlett