torsdag 9. februar 2017

Februarglimt #2

Idag har det vore sol, ein solskinnsdag, rett og slett. Dei har det vore mange av den siste veka. Minusgrader også, men ull og ull og vindtette klær hjelper. Eg hadde inngått avtale med meg sjølv igår om å gå tur på ettermiddagen. Eg hadde dessutan avtale om å rapportere til ei venninne, slik at eg ikkje skulle finne "gode" grunnar til å skulke. Eg er så glad i å gå, særleg i skogen, men etter jul har det vore så tungt å kome seg ut. De har vore mørkt, kaldt, mykje snø eller altfor glatt. Vått og sølete. Eg har hatt så mange unnskyldningar...

Men idag vart det tur! Eg gjekk til mitt "smultronställe". Lite snø og hardt føre, men med piggsko og stavar kjente eg meg på trygg grunn. Når sola skein i ryggen min, kjente eg den varme! 

Snø. Sol. Stilt.
Nydeleg tur! Eg fekk frisk luft, sol, lys. Trim og puls. Eg kjenner kroppen jobbe, hodet tenkjer mest på kvar eg går og ikkje så mykje på alt anna. Sjelefred! 
Kom deg ut på tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar