torsdag 5. januar 2017

Fridag

Idag er det fridag. Ute er det -11 og eg bær ved og fyrer. Eg angra litt på ein tidleg avtalen med fysioterapeuten, opp og ut var ikkje det som sto først på ønskelista då eg låg under den varme dyna idag tidleg... Men no er eg ferdig bretta, strekt og knadd, og resten av dagen min!

Det ser ut til å bli ein passe lat dag, og det er godt det også. Klesvask, rydding i kjøleskapet, avislesing og fundering på kva eg skal gjere med juletreet. Det lever på velvilje frå dag til dag akkurat no, kjempefint, men det tar plass. Meir te, snart omelettlunsj, bære meir ved.
Ikkje så lett å sjå, men det er eit stort hol i gata.
Dagens(og dei siste vekene si) underhaldning er gravemaskin
rett utanfor stoveglaset.

Kald dag, varm te! Restar frå jul passar godt i januar.

Vinterstemning ut kjøkkenvinduet.

Julegodt-restar i juleraud arveskål.

Sofaselfie i januarsol.

Juleduk, julekopp med julete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar