søndag 9. oktober 2016

Vekestart veke 41

Søndag og snart klar for ny veke.
Her er det sol dagane lange og spektakulære solnedgangar kvar kveld. Litt mørkare kvar morgon og ettermiddag. Kalde netter og varme dagar, akkurat som hausten skal vere. Passe kledd på tur til jobb, og altfor varm på tur heim.

Frå dagens tur

Haustferien startar no, og junior har allereie skrudd av både klokke og kalender, høyrest det ut som. Samtidig har han ambisiøse planer om skulearbeid, vi får sjå kva som skjer.

Idag er det bryllupsdag, 23 år saman med mannen. Minimal feiring enno, sidan jakta krever sitt, men han skal få restar av langtidsstekt lammelår når han kjem heim.


23 år har altså gått sidan eg litt skjelven gjekk inn i kyrkja og vi begge sa JA. Fine dagar, lange dagar, slitsomme dagar, kvardag, fest, ferie, tidlege morgonar og seine netter. To flotte soner, felles bekymring og glede. God og dårleg helse. Studietid, doktorgrad, jobb, permisjon og sjukmelding. Oppturar og nedturar. Alt vi har hatt saman! Klart det må bli eit dikt om kjærleik og viktige val idag!

Jeg velger meg kun en egenskap
fra øverste hylle
Å være sånn at du spør deg selv
hver bidige dag
hva du skal med
andre enn meg
Trygve Skaug

Ha ei fin veke med dei du har rundt deg!

Og dette skal mannen få når han kjem heim. Lammelår -utbeina av meg, før frukost- stekt 8 timar!
Med løk, potet, spisskummen, koriander, ingefær, honning, aprikos, dadlar og rosiner,

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen! 23 år med samme mann er slett ikke verst!

    Her i huset får vi stadig oftere øvd oss på å være bare oss to i hverdagen igjen - jeg tror det også skal gå helt greit. Det blir realitet om ett eller fire år, det vet vi ikke helt ennå.

    Her er høstferien over og hverdagen starter i morgen klokka seks. Husets yngste sukker over at den gikk for fort. I tillegg har hun hatt tre våkenetter i løpet av ferien, og sånt tar på ;-)

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Vi blir meir og meir tosomme her også, eldstemann er vel plassert nordpå I militære og yngstemann bor rett nok ger, men lever mykje sitt eige liv. Og då er det fint å ha det bra som to!
      Våkenetter i haust ferien har sin pris, men eg reknar med det blir slik her også.

      Slett
  2. Gratulerer med dagen. Og middagen så fantastisk ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk! Og middagen ble bra, også for jegeren som fikk restemat!

      Slett
  3. Gratulerer så mye med dagen, og ja den middagen så virkelig fantastisk ut!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og middagen ble god, Og jeg funderer over mulige variasjoner over oppskrifta,

      Slett