fredag 7. oktober 2016

Fin fredagsmorgon

Eg har fri idag.
Eg vakna til vanleg tid, god og varm, sidan vi bytta til vinterdyne igår. Og så unte eg meg luksusen det er å høyre at dei andre står opp, et frukost og pratar, medan eg berre kan ligge. Men ryggen er ikkje så glad i seine morgonar, så eg sto opp ganske fort. (Men i sakte tempo!)
Etterpå har alt gått i sakte tempo.  Fyre i omnen, brygge te i kanne, smøre frukost av nybakt brød, bla i avisa og lytte med eit halvt øre til radioen.

Utanfor stoveglaset kjem sola, fargene blir sterkere og rimet forsvinn frå plena.
Eg skal motivere meg for ei treningsøkt for ryggen, og så legge planer for resten av dagen.
Håpar fredagen din er fin!

3 kommentarer:

  1. Fredagen startet med en uthvilt Anja, fikk behandling i går og den sitter enda i kroppen som smiler. Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Å, så fint beskrevet morgenstemning!

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en herlig start på en fridag...God helg!

    SvarSlett