lørdag 16. april 2016

Laurdag

Endeleg laurdag!
Eg har vore i Lier på kurs om hørsel, utrulig bra og veldig slitsomt. 3 dagar fullpakket med interessant program, utfordringar og felleskap.  Eg fekk heldigvis til eit triveleg kafébesøk med ei god venninne ein kveld, men elles har eg brukt 'fritida' til å sitte I ein stol på hotellrommet(og å kjøpe kjole)
Då eg kom heim igår, bar det rett i  selskap.  Fine damer og god stemning!  (Og jammen fekk eg brukt litt nylært kunnskap frå kurset)

Då passar det bra med ein roleg dag idag. Mannen og sonen har tatt kvar sin bil til kvart sitt, og eg har pakka ut(som er det kjedelegaste eg veit), vaska badet og starta vaskemaskina. No har eg laga omelett med spinat og skinke, kokt ei kanne med resten av påsketeen og løser kryssord. HERLEG!

Og til veka blir det ryggoperasjon. Det er litt grugleding ...

4 kommentarer:

  1. Jeg burde jo tatt en Drammenstur for å hjelpe deg med litt fritidsaktiviteter...

    Slække lørdager er deilig! Her har brødbaking blitt mer eller mindre fast lørdagssyssel de siste månedene. Den hjemmeboende tenåringen synes lukta av nybakt brød er blitt en koselig lørdagsgreie.

    Nå hever deigen og jeg skal fylle opp vaskemaskinen for første runde i dag. Jeg kom litt seint i gang i dag - deilig det også...

    Ha ei fin helg, og lykke til med operasjonen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt med sakte start! Og inspirert av deg, har eg sett brøddeig no.
      Og må vel skrive litt om operasjonen etterkvart.

      Slett
  2. Operasjon???

    Ikke fått med meg, uansett lykke til!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Skal ta bort det prolapset som har plaga meg det siste året. Blir greit å få bort, men det er litt grue-seg-til ting... blir litt verre først, før det forhåpentligvis blir bedre. Har gjort det før da, så vet litt hva jeg går til.

      Slett