tirsdag 11. juni 2013

Minusting(motvekt til all den ekle positivismen)

Er du som meg er det enkelte ting som kan gjere den flottaste dag til ein gråværsdag humørmessig, med irritasjon og sutreleppe! Dette innlegget er meint som motvekt mot enkelte ekkelt hyggelege og positive innlegg som av og til snik seg inn på bloggen, fysj!

Minusting:

  • smular på kjøkkengolvet når eg kjem barbeint og trøytt og skal ete frukost
  • oppvaskmaskina tømt og klar til å ta imot skitne koppar, og full av skitne koppar på toppen fordi "æ trodd det va reint inni"
  • hår i sluket på badet
  • store rekningar som kjem uventa
  • eit vått, brukt handkle oppå reine klær
  • ein kollega eller eit familiemedlem som ikkje er tankelesar, og difor ikkje gjer som eg hadde tenkt eller ønska
  • når eg har brukt tid på å rydde, og ingen ser det
  • telefonselgarar, say no more...
  • at avisa ikkje kjem til rett til
  • ulydar i bilen
  • når nokon seier eg ser sur ut og eg ikkje er det! (men eg kan fort bli det)
  • kjedelege, tjukke bøker som ikkje held det dei lovar
  • bussen som er i rute, når eg ikkje er det
  • folk som slår plen tidleg på søndag morgon
  • "bad hair day"
  • når ingen forstår meg, det går i ring det der...
  • når enkle ting skjær seg på ein alt anna enn enkel måte
  • når tålmodet mitt ikkje strekk til... Dei dagane når eg ikkje vil forstyrrast, og nokon ikkje les signala eg trur eg sender ut.
  • når kontoen er tom og eg finn noko eg heilt sikkert  nesten ikkje kan leve utan fram mot neste lønning
  • når folk trur eg tullar når eg snakkar om noko alvorleg, som kongelege bryllup
    I mangel av ekte tiara eller krone

Nei, æsj, denne lista kunne lett vorte som ei einaste lang liste over landeplager, men det blir jo berre surt! Betre å fokusere på  noko positivt! 

(Men det er jammen litt artig og: å finne og sette ord på "plagene", det slår meg at dei ikkje er så store i verdsmålestokk! Eg står i fare for å framstå som ein sutrekopp...)

He ein stålande dag, utan irriterande ting som ødelegg :)
Trøsteblomster for noko som ikkje vart som eg trudde, som krever tålmod og tid.

7 kommentarer:

  1. Ohhh ja kan trykke sjekk på mange av punktene over.
    Vi kan jo ikke gå rundt å være konstand positive. Selv om det ofte kan virke slik utad
    Du må ha en hærlig dag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Hahaha, denne var virkelig god. Tror du jeg kjente meg igjen eller....??? Hihi. Den med kollegaer eller andre som ikke er tankelesere..Gjett om! Ja, vi er nok ikke så ulike, vi mennesker. Artig innlegg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ;) Vi er nok ikke så ulike, nei.... lell blir det trøbbel av og til!

      Slett
  3. Bøker alle skryter av som du leser og leser og leser og venter på at det bra snart skal begynne og så kommer det aldri... Finnes ikke noe mer grusomt og umenneskelig..

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har funne ut at nokon likar same bøkene som meg, og andre ikkje...

      Slett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett