torsdag 7. februar 2013

Å vere flink

Å vere flink kan vere så mykje!

Eg trur eg er ganske flink på jobb, eg kan lage mat, iallfall sånn til kvardags, eg kan kjøre bil og eg er flink til å prate i telefon.
Ein kan vere flink på skulen(tilbakelagd stadium, evt for seint) flink på jobb, flink til å strikke, flink på ski. Men kva med alt det andre eg kan, som eg veit, men som kanskje blir vekk?
Eg tenkte å løfte fram dei meir ukjende flinkis-greiene!

Måtte lage ei skive til, til meg sjølv!

  • eg er flink til å lage god kveldsmat av det som finns i kjøleskapet når junior ikkje finn noko han har lyst på. Banan og bringebærsyltetøy er ein super kombinasjon på brødskiva!(og eit tynt lag med smør, så får ein litt saltsmak)
  • eg er flink til å lytte når mannen fortel og forklarar noko eg eigentleg ikkje er så veldig interresert i, men når han treng ein som høyrer på.
  • eg er flink til å rydde ein flekk av stova, slik at eg kan sjå på noko ryddig, og sitte med ryggen til rotet! Kan gjere underverk for humøret med ein ryddig plass :)
  • eg er flink til å stenge verda ute og lese ei god bok! Ei god bok er som å reise i stad og rom, og ingen kan klage på at eg er vanskeleg å få kontakt med når eg er ute på reise vel?

  • eg har vorte flink til å bruke det vi har i kjøleskåpet/frysaren til å lage middag, det kan naturlegvis bli litt spesielle kombinasjonar av og til, men det er bra for lommeboka, bra for miljøet og eg sparar tid på å sleppe innom butikken(eg er ikkje så god til å legge middagsplaner, og av og til er det tidspress og vi er heime til ulike tider og nokon har allereie reist vidare)
  • Kjent syn i heimen...
  • eg er god til å finne to like strømper i haugen med reine klær som ikkje har vorte sirleg para og bretta og lagt på plass(denne eigenskapen har eg naturlegvis ikkje bruk for så ofte...) 
  • eg er flink til å sette på oppvaskmaskina, vaskemaskina og tørketrommelen, det skortar kanskje litt meir på å tømme dei aktuelle maskinene...
  • eg vil gjerne vere flink til å vere venn, ei som lyttar og som kan vere ei støtte. Eg prøvar iallfall!
  • eg er flink til å slappe av og søv gjerne tungt til TV og film på fredagskvelden, er slik sett billeg i drift og kan sjå samme film fleire gonger før eg har fått med meg alt.
  • eg er utruleg flink til å utsette ting! Der har eg kanskje mi største styrke! Alt kan utsettast, særleg det eg gruar meg til, slik at eg kan gruble på det om natta og kaste vekk verdifull tid...
  • eg er flink til å jobbe under press, gje meg ein tidsfrist og plutseleg kan eg levere det som har vore nesten ferdig lenge. Men ikkje to tidsfristar på rad, ein skal ikkje utforde skjebnen heller.
  • eg er flink til å finne ting eg "treng" på butikken, både klær og småting. Men eg har vorte flinkare til å la det ligge igjen(men eg fann ein heilt nødvendig blomstervase her eine dagen, den måtte eg ha! Den var som sagt nødvendig)
Kjenner du deg igjen? Kva er du flink til?

2 kommentarer:

  1. Herlig. Ja. Kjennner. Meg. Igjen. Ubarmhjertig. Gjennkjennelig.

    SvarSlett
  2. Du er flink til å være en god venn! :-)
    Det jeg er flink til..., det må jeg tenke litt på!

    SvarSlett